Descriere generala

Travel Genie este o solutie software completa si complexa pentru turism. Are ca target operatori de turism / tur operatori / agentii de turism cu activitate principala sejururi charter/pachete turistice.Functioneaza ca un expert, livrand solutii pentru un usor management al productiei, distributii on-line, vanzari on-line, CRM si toate celelalte fluxuri adiacente.

Travel Genie este o solutie software creata de compania Green Computers. A fost pusa in functiune pentru prima data in 2007 si de atunci este folosita cu succes de mai multi tur operatori.

Functionalitati

  • Procesul de productie – Construirea de pachete turistice (sejururi)
  • Gestiunea comenzilor (telefon, on-line, fax, e-mail)
  • Managementul rezervarilor
  • Functionalitati CRM (gestiunea relatiei cu clientii) – relatii clienti, asistenta clienti
  • Generator documente si DMS (Sistem de Management al Documentelor)
  • Managementul altor entitati legate de activitatea unui operator de turism: posta, parteneri, politici de comisionare, strategii de acumulare clienti, cataloage, oferte speciale, asigurari, discount-uri, angajati, securitate etc.
  • Raportare detaliata
  • Posibilitatea integrarii cu orice ERP (Enterprice Resource Planing) sau sistem financiar
  • Posibilitate de customizare
  • Integrare MerlinX - Pachetele turistice ajung automat in baza de date a aplicatiei MerlinX

Structura



Diagrama arhitectura modulara Travel Genie
Dati click pe imagine pentru marire
  • Admin
    Modul folosit de managerii tur operatorului. Este o aplicatie desktop ale carei caracteristici principale sunt managementul contractelor de la furnizor, designul productiei/ofertelor/pachetelor si administrarea celorlalte module

  • Back Office
    Modul folosit de angajatii tur operatorului (in centrul decizional si in punctele de lucru). Este un modul web ce are ca responsabilitati principale managementul rezervarilor si comenzilor, vanzarea produsului turistic si CRM

  • DealerOffice
    Modul B2B (Busines to Busines), folosit de angajatii partenerilor revanzatori. Este o aplicatie web ce are ca responsabilitati principale crearea comenzilor/rezervarilor, gestionarea rezervarilor proprii si prezentarea intr-o maniera detaliata si clara a produsului tur operatorului

  • Web Order
    Modul B2C (Busines to Customer). Este un modul web folosit de clientii directi pentru crearea comenzilor/rezarvarilor on-line in timp real si pentru plata cu cardul (e-payment)

  • Out Office
    Modul folosit de ghizii tur operatorului. Este tot un modul web ce are ca responsabilitati principale gestiunea turistilor la locul excursiei, serviciul de asistenta clienti si vanzarile.

  • Reservation Web Service
    Reservation Web Service. Este un serviciu web adresat softurilor partenerilor revanzatori. Acesta expune oferta/produsul tur operatorului si permite crearea de rezervari/comenzi in timp real, direct in baza de date a tur operatorului - intr-o idee: integrare cu softul agentului revanzator.

  • MerlinX Web Service
    Serviciul permite softului MerlinX sa preia ofertele/pachetul turistic/contentul tur operatorului in timp real.

Beneficii

  • Functionalitatile oferite de modulul Dealer Office (B2B) – afisarea completa si detaliata a produsului in timp real, cautare avansata a ofertelor, rezervare on-line etc - aduce un avantaj in fata concurentei care nu detine un system B2B, ceea ce determina o cresterea semnificativa a vanzarilor.
  • Totodata o cresterea a vanzarilor este determinata de administrarea eficienta a oportunitatilor impreuna cu functionalitatile CRM. Nu este neglijat nici un potential client.
  • Relatia cu partenerii revanzatori si clientii directi este imbunatatia datorita functionalitatilor CRM integrate nativ in modulul Back Office si mulate pe activitatea de turism.
  • Calitatea serviciilor oferite creste deoarece sistemul reduce la minim posibilitatea unei greseli umane si scade timpul de reactie al angajatilor prin metode de notificare a evenimentelor importante (confirmari, preluare comenzi, posta, oportunitati, limite atinse pentru grad de ocupare etc.)
  • Travel Genie usureaza foarte mult munca utilizatorilor, cu atat mai mult daca e integrat cu un sistem de contabilitate.
  • Sistemul a fost gandit astfel incat sa eficientizeze cat mai mult activitatea de distributie si vanzari. Nu mai e necesar ca utilizatorii din front office sa sa se piarda in detalii tehnice din turism, sa faca calcule sau sa fie atenti la over booking. Managerul are posibilitatea sa configureze politicile de comisionare, formulele de calcul, capacitati si limite, etc. la nivelul intregului sistem astfel incat toate modulele axate pe vanzari sa functioneze la unison conform indicatiilor sale.